La HULGO Haus, fiecare proiect este realizat cu atenție maximă la detalii, fiind special conceput pentru terenul și cerințele fiecărui client. Din acest motiv, politica noastră de retur este clar definită, ținând cont de natura personalizată și unică a serviciilor oferite.
1. Dreptul de renunțare conform OUG 34/2014
În conformitate cu OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cumpărătorul are dreptul de a renunța la comanda plasată în termen de 14 zile lucrătoare de la data achiziției, fără penalități și fără a invoca vreun motiv, dar numai înainte de începerea procesului de întocmire a documentației.
Având în vedere că fiecare proiect este personalizat și adaptat cerințelor specifice ale terenului, dreptul de renunțare nu mai poate fi exercitat după ce documentația a fost demarată.
2. Excepții de la retur
Toate proiectele și documentațiile livrate de HULGO Haus sunt realizate special pentru fiecare teren și client, incluzând documentații tehnice, avize și alte materiale personalizate. Conform legislației în vigoare, produsele și serviciile personalizate sunt exceptate de la dreptul de retur după începerea procesării.
3. Corectarea erorilor
În cazul în care documentația livrată prezintă erori tehnice majore din culpa noastră, ne angajăm să corectăm aceste erori fără costuri suplimentare. Echipa noastră va colabora îndeaproape cu dumneavoastră pentru a remedia situația cât mai rapid.
4. Transparență și comunicare
Pentru a evita orice neînțelegeri, vă încurajăm să solicitați toate informațiile necesare înainte de plasarea comenzii. Echipa noastră de consultanți este disponibilă pentru clarificări și suport, asigurând o decizie bine informată.
5. Rambursarea plăților
În cazul în care renunțați la comandă în termen de 14 zile și înainte de începerea procesării documentației, suma plătită va fi rambursată integral. Pentru plățile efectuate prin card, returnarea sumei se va face pe același card utilizat, în termen de maximum 14 zile lucrătoare de la acceptarea renunțării.
6. Responsabilitatea clientului
În cazul în care clientul nu furnizează documentele necesare pentru procesarea și personalizarea proiectului (acte cadastrale, acte de proprietate, carte de identitate etc.), procesul poate fi întârziat sau anulat, fără drept de rambursare. Vă rugăm să vă asigurați că toate informațiile și documentele solicitate sunt transmise complet și corect.